Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Máster en Intervención Logopédica na Infancia e na Adolescencia |
Asignaturas |
Procesos Psicolóxicos Básicos e Dificultades no Desenvolvemento e Adquisición da Lecto-Escritura |
Fontes de información |
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Procesos Psicolóxicos Básicos e Dificultades no Desenvolvemento e Adquisición da Lecto-Escritura | Código | 652425110 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
Vieiro, P.; Meilán, E.; Gómez, I. (1999). Entrenamiento y evaluación de los procesos de lecto-escritura. Santiago: Tórculo Vieiro, P. ; Peralbo, M. y García Madruga, J (1997). Procesos de adquisición y producción de la lectoescritura. Madrid: Aprendizaje Visor Vieiro, P; Gómez, I. (2004). Psicología de la Lectura. Madrid: Pearson Vieiro, P. (2007). Psicopedagogía de la Escritura. Madrid: Pirámide |
|
|
Bibliografía complementaria |
(). . Gregg, L y Steinber, E (1980). Cognitive processes in writing. NJ: LEA García Madruga, J. A. y cols (1999). Comprensión lectora y memoria operativa..... Barcelona: Paidós Sánchez, E (1998). Comprensión y redacción de textos. Barcelona: Edebé Calero, A. y cols. (1999). Materiales curriculares para el acceso a la lectura en Educación Infantil. Madrid: Escuela Española Elosúa, R. (2000). Procesos de la comprensión, memoria y aprendizaje de textos. Madrid: Sanz y Torres |
|
|