Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Procesos cognitivos na discapacidade intelectual |
Competencias do título |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Procesos cognitivos na discapacidade intelectual | Código | 652G01038 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A1 | Comprender os procesos educativos e de aprendizaxe no período de 0-6, no contexto familiar, social e escolar. |
A7 | Identificar dificultades de aprendizaxe, disfuncións cognitivas e as relacionadas coa atención. |
A15 | Coñecer os principios básicos dun desenvolvemento e comportamento saudables. |
A16 | Identificar trastornos no sono, a alimentación, o desenvolvemento psicomotor, a atención e a percepción auditiva e visual. |
A18 | Detectar carencias afectivas, alimenticias e de benestar que perturben o desenvolvemento físico e psíquico adecuado dos estudantes. |
B10 | Capacidade de análise e síntese. |
B11 | Capacidade de busca e manexo de información. |
B12 | Capacidade de organización e planificación. |
B16 | Capacidade para integrarse e comunicarse con expertos noutras áreas e en contextos diferentes. |
B17 | Capacidade para presentar, defender e debater ideas utilizando argumentos sólidos. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|