Guía DocenteCurso 2023/24
Facultade de Turismo
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Turismo (a distancia)
 Asignaturas
  Socioloxía do Turismo
   Contidos
Temas Subtemas
1. As distintas concepcións sociolóxicas da realidade aplicadas ao turismo.
1.1 Opción multiparadigmática e integrada.
1.2 Paradigmas consenso-conflito.
1.3 Outras teorías aplicadas ao turismo.
2. Métodos e técnicas de investigación aplicados ao turismo
2.1 Metodoloxía pluralista.
2.2 Métodos cuantitativos e cualitativos.
2.3 Técnicas de recollida e tratamento de datos dos devanditos métodos.
2.4 Fases do método cuantitativo-dedutivo aplicado ao turismo.
3. Cambio social e turismo: a evolución do turismo en relación cos grandes cambios sociais
3.1 Turismo de nobleza y de burguesía
3.2 Turismo de masas
3.3 Turismo del siglo XXI
4. Tendencias do turismo no futuro 4.1 Tendencias segundo a OMT.
4.2 Riscos mundiais ou locais e posibles variacións das previsións turísticas.
4.3 Sociedades da información.
5. As funcións do turismo para os turístas. As motivacións dos turístas. 5.1 Funciones do turismo: perspectiva da liberación e realización humanas, perspectiva crítica.
5.2 As motivacións dos turistas.
6. A construción social dos produtos turísticos 6.1. Fases na construción social dos recursos-produtos turísticos e das necesidades dos turistas.
6.2. Obxetivación dos recursos turísticos. Perspectiva da autenticidade.
6.3. O ciclo de vida dos recursos-productos-destinos turísticos
7. Repercusións do turismo no desenvolvemento integral das sociedades
7.1. O paradigma do desenvolvemento integral do espazo social.
7.2. Distintos capitais que contribuen ao desenvolvemento integral.
7.3. Metodoloxía de análise.
8. Os plans estratéxicos de desenvolvemento turístico: contidos, estrutura e metodoloxía
8.1. Modelos de planificación turística.
8.2. Contidos e estrutura do plan.
8.3. Metodoloxía.
8.4. Exemplos de plans turísticos.
9. Imaxe proxectada e percibida dos produtos turísticos 9.1 A creación da imaxe proxectada.
9.2 A imaxe percibida, satisfacción e comportamento do consumidor.
10. O comportamento do consumidor turístico 10.1 Estudos macrosociolóxicos da demanda turística.
10.2 Estudos microsociolóxicos.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes