Guía DocenteCurso Facultade de Turismo |
Grao en Turismo |
Asignaturas |
Introdución ao Turismo |
Fontes de información |
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Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Introdución ao Turismo | Código | 662G01009 | |||||||||||
Titulación |
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Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
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Bibliografía básica |
BAYÓN MARINÉ, F., MARCOS VALDUEZA, H., VOGELER RUÍZ, C. e GONZÁLEZ DE SOUZA, M.A. (coord.) (2000). 50 años del turismo español. Madrid, Centro de Estudios Ramón Areces S.A BLANCO, A. ET AL. (2021). Diccionario de Turismo. Madrid, Cátedra BLANCO, R. & ESTEBAN, J. (2016). Ecoturismo, Hacia una gestión sostenible moderna. Madrid, Síntesis CANDELA G. & FIGINI P. (Eds.) (2012). The Economics of Tourism Destinations. Springer ESTEVE, R. E FUENTES, R ( 2000). Economía, historia e instituciones del turismo en España. Madrid, Pirámide FERNÁNDEZ FUSTER, L (1991). Geografía general del turismo de masas. MadridAlianza Universidad FERNÁNDEZ FUSTER, L. (1991). Historia general del turismo de masas. Madrid, Alianza Universidad IRANZO, JUAN E. et al. (2003). La estructura económica de los mercados turísticos. Madrid, Instituto de Estudios Económicos MONTANER MONTEJANO, J. (2008). Estructura del mercado turístico. Madrid, Síntesis OMT (1998). Introducción al turismo. Madrid, OMT PAGE, S.J. (2019). Tourism Management. Routledge PULIDO FERNÁNDEZ, J. I. y CÁRDENAS GARCÍA, P. J. (Coord)s) (2013). Estructura Económica de los Mercados Turísticos. Madrid, Síntesis RIVAS GARCÍA, JESÚS (2008). Estructura y economía del mercado turístico. Oviedo, Septem Edics RODRÍGUEZ-ZULAICA, A. (2016). ¿Cómo diseñar una experiencia turística?. Barcelona, UOC SÁEZ, A. (coord.) (2014). Introducción a la estructura del mercado turístico. Madrid, Síntesis URIEL, E. y HERNÁNDEZ, R. (coord.) (2004). Análisis y tendencias del turismo. Madrid, Pirámide VOGELER RUIZ, C. e HERNÁNDEZ ARMAND, E. (2000). El mercado turístico. Madrid, Ed. Centro de Estudios Ramón Areces S.A. VOGELER RUIZ, C. e HERNÁNDEZ ARMAND, E. (2018). Introducción al Turismo: Análisis y Estructura.. Madrid, Editorial Universitaria Ramón Areces. |
Utilizarase como libro de referencia o libro de Vogeler e Hernández (2018) "Introdución ao Turismo", da Editorial Universitaria Ramón Areces IN ENGLISH - BASIC COOPER, C. (2022) Essentials of tourism. Sage. Book GOELDNER, C.R. & RITCHIE, B. (2011) Tourism: principles, practices, philosophies. Wiley. Book HOLLOWAY J.C. & HUMPHREYS, C. (2022) The business of tourism. Sage. Book INKSON, C. & MINNAERT, L. (2022) Tourism Management. An introduction. Sage. Book PAGE, S.J. (2019) Tourism management. Routledge. Book SWAIN S.K. & MISHRA, J.M (2011) Tourism: principles and practices. Oxford University Press. Book WEAVER, D. & LAWTON, L. (2022) Tourism management. Wiley. Book |
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Bibliografía complementaria | |
IN ENGLISH - COMPLEMENTARY EARL, A. & HALL, C.M. (2021) Institutional theory in tourism and hospitality. Routledge. book ELLIOTT, J. (1997) Tourism. Politics and public sector management. Routledge. Book COOK, R., HSU, H.C. & TAYLOR, L.L. (2017) Tourism: the business of hospitality and travel. Pearson. Book HANNAM, K. & KNOX, D. (2010) Understanding tourism. A critical introduction. Sage. Book LICKORISH, L. & JENKINS C.L. (1997) Introduction to tourism. Routledge. Book MASON, P. (2020) Tourism impacts, planning and management. Routledge. Book PENDER, L. & SHARPLEY, R. (2004) The management of tourism. Sage. Book SHELLER, M. & URRY, J. (2004) Tourism mobilities. Places to play, places in play. Routledge. Book SHARPLEY, R. (2018) Tourism, tourists and society. Routledge. Book WILLIAMS, S. & LEW, A.A. (2015) Tourism geography. Critical understandings of place, space and experience. Routledge. Book |
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