Guía DocenteCurso 2023/24
Facultade de Turismo
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Turismo (a distancia)
 Asignaturas
  Márketing Turístico
   Contidos
Temas Subtemas
TEMA 1 - INTRODUCCIÓN AO MARKETING TURÍSTICO 1.1 CONCEPTO DE COMERCIALIZACIÓN TURÍSTICA
1.2 ORIXES E EVOLUCIÓN DO MARKETING NO TURISMO
1.3 COMERCIALIZACIÓN ESTRATÉXICA VS COMERCIALIZACIÓN OPERATIVA
1.4 APLICACIÓNS DO MARKETING NO TURISMO
TEMA 2 - O ENTORNO DO MARKETING TURÍSTICO 2.1 A DIRECCIÓN DO MEDIO AMBIENTE
2.2 ANÁLISE DO MICRO AMBIENTE
2.3 ANÁLISE DO MACRO AMBIENTE
2.4 PRINCIPAIS ASPECTOS E TENDENCIAS NO MEDIO TURÍSTICO
2.5 PRINCIPAIS DETERMINANTES E TENDENCIAS DA DEMANDA TURÍSTICA
TEMA 3 - SEGMENTACIÓN DE MERCADOS E ESTRATEXIAS DE POSICIONAMENTO 3.1 CONCEPTO DE SEGMENTACIÓN DO MERCADO
3.2 PROCESO DE SEGMENTACIÓN XERAL
3.3 CRITERIOS AOS MERCADOS SEGMENTARIOS
3.4 ESTRATEXIAS DE SELECCIÓN DO MERCADO OBXECTIVO
3.5 O POSICIONAMENTO
TEMA 4 - O PRODUCTO 4.1 CONCEPTO DE PRODUTO E NIVELES TURÍSTICOS
4.2 DESENVOLVEMENTO DE NOVOS PRODUTOS
4.3 O CICLO DE VIDA DO PRODUTO
4.4 DECISIÓNS SOBRE A MARCA
TEMA 5 - PREZO 5.1 CONCEPTO E IMPORTANCIA DO PREZO
5.2 CONDICIÓNS NA CONFIGURACIÓN DE PREZOS
5.3 MÉTODOS DE CONFIGURACIÓN DE PREZOS
5.4 ESTRATEXIAS DE PREZOS
TEMA 6 - DISTRIBUCIÓN 6.1 A IMPORTANCIA DA DISTRIBUCIÓN COMO CANAL DE COMERCIALIZACIÓN
6.2 CONCEPTO, OBXECTIVOS E FUNCIÓNS DOS CANAIS DE DISTRIBUCIÓN
6.3 TIPOS DE CANALES DE DISTRIBUCIÓN NO SECTOR TURÍSTICO
6.4 OS INTERMEDIARIOS TURÍSTICOS
9.5 NOVAS TECNOLOXÍAS E A SÚA INFLUENCIA NA DISTRIBUCIÓN TURÍSTICA
TEMA 7 - COMUNICACIÓN E PROMOCIÓN 7.1 O PROCESO DE DESENVOLVEMENTO DA COMUNICACIÓN
7.2 A COMUNICACIÓN MIX
7.3 NOVAS FORMAS DE COMUNICACIÓN: WEB 2
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes