Guía DocenteCurso 2023/24
Facultade de Turismo
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Turismo (a distancia)
 Asignaturas
  Aloxamentos e Restauración II
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Prácticas clínicas A6 A12 A13 A14 A20 A21 A24 A33 A34 B1 B2 B3 B6 B7 C1 C3 Valorarase a participación en foros e/o o visionado, análise e comentario, de vídeos colgados na plataforma Moodle. 10
Proba obxectiva A12 A14 A20 A21 B1 B2 B3 A proba escrita de contido teórico-práctico consistirá na resolución de exercicios breves e/ou resposta a cuestións curtas e/ou de resposta múltiple e/ou preguntas de desenvolvemento. 50
Traballos tutelados A13 A33 A34 B6 B7 C1 C3 Terase en conta na súa valoración: a participación activa, a exposición, a capacidade de recompilación, a capacidade de síntese, a achega persoal, o rigor e a actualización das fontes utilizadas. Tratarase de fomentar o traballo en equipo, polo que o traballo de curso se realizará en grupos de non máis de cinco alumnos. O prazo e o modo de entrega serán de obrigado cumprimento. 40
 
Observacións avaliación

Avaliación en detalle:

 

Na Primeira Oportunidade dá 1ª Convocatoria:

1) Traballos tutelados 40%

2) Prácticas Clínicas 10%

3) Proba Obxectiva 50%. A Proba Obxectiva, abarcará toda a materia
e consistirá na resolución de exercicios breves, responder a cuestións curtas
e/o de resposta múltiple e/o preguntas de desenvolvemento.

A planificación exposta nesta guía docente supón a aplicación dun
sistema de avaliación continua, polo que a cualificación final obterase dá
avaliación dos Traballos tutelados, dás Prácticas Clínicas e dá Proba
Obxectiva. Non conxunto dás partes (40%, 10% e 50%), ou alumnado deberá obter
unha puntuación mínima de 5 puntos sobre 10. Con todo, non considerarase
superada a materia, se nos Traballos Tutelados non obtense un mínimo de
puntuación de 1,6 sobre 4 puntos totais, ou na Proba Obxectiva non obtense un
mínimo de 2 puntos sobre 5 puntos totais. Non caso de que o alumnado non
realice as Prácticas Clínicas por causa non imputable a él, a Proba Obxectiva
pasaría a ter un peso do 60% e a puntuación mínima esixible sería de 2,4 puntos
de 6 puntos totais. Se non se obtén a puntuación mínima nalgunha das dúas
partes, a cualificación final da materia non poderá ser superior a 4,5 puntos.

“Ao alumnado con dispensa académica de exención de asistencia
(segundo a normativa aplicable), poderánselle asignar actividades alternativas,
titorías específicas ou outras medidas que se consideren oportunas, para non
prexudicar a súa cualificación.”

Na Segunda Oportunidade dá 1ª Convocatoria, e oportunidades de
ulteriores convocatorias
:

Realizarase unha Proba Obxectiva, que consistirá na resolución de
exercicios breves, responder a cuestións curtas e/o de resposta múltiple e/o
preguntas de desenvolvemento, onde a parte práctica correspondente aos
Traballos tutelados terá un peso do 40% e o resto o 60%. Esta proba representará
ou 100% dá nota final. Ou alumnado deberá obter unha puntuación mínima de 5
puntos sobre 10.

Se se acredita ter realizadas e superadas as Prácticas Clínicas no
presente ou precedentes cursos, na Proba Obxectiva, a parte práctica
correspondente aos Traballos tutelados terá un peso do 40%, as Prácticas
Clínicas o 10% e o resto o 50%, debendo obterse no conxunto das partes unha
puntuación mínima de 5 puntos sobre 10 para superar a materia.

O alumnado que non se presente á Proba Obxectiva (independentemente
da convocatoria de que se trate), será cualificado cun "NP" (Non
Presentado), aínda no caso de ter feito, presentado e exposto traballos
tutelados ou outras actividades que computen na avaliación.

Implicacións da fraude académica na realización das probas ou actividades de avaliación: a realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa a falta e respecto da materia en que se cometese: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.

Atención á diversidade: a materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar, nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico, cos servizos disponíbeis na UDC, coa Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/); no seu defecto, co/a Titor/a ADI da Facultade de Turismo.

Perspectiva de Xénero: Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...). Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes