Guía DocenteCurso 2023/24
Facultade de Turismo
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Turismo (a distancia)
 Asignaturas
  Traballo Fín de Grao
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Presentación oral A13 A12 A11 A10 A9 A8 A7 A6 A5 A4 A3 A2 A1 A14 A15 A16 A17 A18 A19 A20 A21 A22 A23 A24 A25 A26 A27 A28 A29 A30 A31 A32 A33 A34 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 Corresponde á defensa do traballo de fin de grao (exposición oral).
Os membros do tribunal avaliarán os seguintes aspectos:

Exposición (35%)
Contido do discurso (35%)
Resposta ás observacións do tribunal (15%)
20
Traballos tutelados A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16 A17 A18 A19 A20 A21 A22 A23 A24 A25 A26 A27 A28 A29 A30 A31 A32 A33 A34 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 O/o titor/a avaliará o traballo escrito presentado polo/a estudante, tendo en consideración os seguintes aspectos:

Aspectos formais (20%)
Contido (60%)
Proceso de realización (20%)
80
 
Observacións avaliación

Honradez académica/implicación de plaxio

Ao/áalumno/a que incorra en fraude académica aplicaráselle a sanción correspondente recollida no Regulamento disciplinar do estudantado da UDC Artigo 11, apartado 3:

a) Expulsión de dous meses até tres anos da Universidade. Esta sanción deberá

constar no expediente académico até o seu total cumprimento. 

b) Perda de dereitos de matrícula, durante un curso ou cuadrimestre académico.


Atención á diversidade 
A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física,visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental).De ser o caso, deberán contactar cos servizos dispoñíbeis na UDC/noCentro: nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuadrimestre académico, coa Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/); no seu defecto, coa Titora ADI da Facultade de Turismo, dentro do periodo estipulada para cada sesión. 

Perspectiva de xénero 
Segundo se recolle nas distintas normativas deaplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...). Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores derespecto e igualdade. No caso de detectar situacións de discriminación por razón de xénero  proporanse accións e medidas para corrixilas.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes