Guía DocenteCurso Facultade de Economía e Empresa |
Mestrado Universitario en Dirección e Administración de Empresas (2013) |
Asignaturas |
Dirección de marketing |
Fontes de información |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Dirección de marketing | Código | 611507006 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica | |
Dado que a análise e procura de fontes documentais é unha das metodoloxías desenvolvidas durante o curso, será o propio alumno/a (orientado polo profesor/a) quen en función dos problemas que teña que abordar buscará as referencias documentais máis apropiadas.Tamén os docentes proporán materiais concretos ao longo do desenvolvemento da materia |
|
Bibliografía complementaria | |
|
|