Teaching GuideTerm Faculty of Economics and Business |
Grao en Administración e Dirección de Empresas |
Subjects |
Consumer Behaviour: Products and Brands |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Consumer Behaviour: Products and Brands | Code | 611G02037 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optional | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Supervised projects | A5 B5 C1 C4 C5 C6 C7 | O alumnado terá que desenvolver un proxecto práctico en equipo relacionado coa política de produto e marcas que estará titorizado. Preténdese fomentar o traballo colaborativo e en equipo entre os estudantes, promover a amplitude de análise, a creatividade e o sentido crítico. Os equipos presentarán os resultados e conclusións do proxecto práctico en horario de clase para o que se asignarán datas de entrega/envío e presentación. Únicamente cualificarase ao alumnado que participe activamente na elaboración do proxecto e na presentación do mesmo. No caso de que o alumno/a non faga o proxecto práctico en equipo ou non supere a materia na primeira oportunidade, o alumno/para deberá presentar un traballo individual sobre un caso práctico que lle será asignado polos docentes que, xunto co exame test, representan as dúas metodoloxías de avaliación. O peso relativo de cada unha das probas será o mesmo que se estableceu anteriormente. O exame test terá un peso do 60% e o traballo un peso do 40%. |
40 |
Multiple-choice questions | A2 B6 B7 B8 B9 | Preguntas Proba de opción múltiple (catro opcións). As preguntas respondidas incorrectamente penalizan. Condicións para a realización da avaliación final. Está prohibido acceder á sala de exames con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e / ou o almacenamento de información. |
60 |
Assessment comments | |||
A) NORMATIVA DE AVALIACIÓN:
1. Condicións de avaliación: está prohibido acceder á sala de exames con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e / ou o almacenamento de información. 2. Identificación do alumno: o alumno deberá acreditar a súa identidade segundo a normativa vixente. B) TIPOS DE VALORACIÓN: Estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e exención de asistencia á exención de asistencia: agás as datas aprobadas no Consello de Facultade para a proba obxectiva final, para as restantes probas acordarase un calendario específico de datas compatibles ao comezo do curso coa túa dedicación. C) OPORTUNIDADES DE AVALIACIÓN: 1. Primeira oportunidade: se aplicarán os criterios de avaliación anteriormente indicados nesta sección. 2. Segunda oportunidade: No caso de que o alumno/a non faga o proxecto práctico en equipo ou non supere a materia na primeira oportunidade, o alumno/para deberá presentar un traballo individual sobre un caso práctico que lle será asignado polos docentes que, xunto co exame test, representan as dúas metodoloxías de avaliación. O peso relativo de cada unha das probas será o mesmo que se estableceu anteriormente. O exame test terá un peso do 60% e o traballo un peso do 40%. 3. Convocatoria anticipada: (art. 19 das Normas de avaliación, revisión e reclamacións de cualificacións dous estudos de grao e graduado universitario) as metodoloxias serán específicas para esta oportunidade. Avaliarase mediante unha proba mixta que representará o 100% da nota final. D) De conformidade co artigo 11, apartado 4 b), do Regulamento disciplinario do alumnado da UDC, a nota de suspenso (nota numérica de 0) establecerase na convocatoria na que se cometeu. O alumno será calificado con suspenso se a falta se produce na primeira ou na segunda oportunidade. Por este motivo, modificaríase, de ser o caso, a súa cualificación na acta da primeira oportunidade. |
|