Teaching GuideTerm
Faculty of Philology
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Literatura, Cultura e Diversidade (plan 2016)
 Subjects
  New Trends in Contemporany Literature
   Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Workshop A1 A2 A5 A6 A7 A10 A9 B4 B9 B11 C1 C2 C4 C7 C8 Valorarase a participación e o desenvolvemento satisfactorio das actividades propostas na aula e do mesmo xeito as tarefas encargadas para fora da mesma. 40
Research (Research project) B6 B7 B8 B10 C3 C8 C9 Valorarase a orixinalidade e a efectividade da proposta de traballo de investigación. Tamén a seu modo de plantexamento e a realización final. Será importante a redacción e/ou exposición claras e cunha linguaxe axeitada a un ejercicio avanzado. 60
 
Assessment comments

No obradoiro valoraráse a eficacia e  na resolución de problemas propostos e a orixinalidade para plantexar outros novos para resolver en grupo.; teráse en conta a vontade de ambición nas respostas e nas propostas.

Valoraráse tamén a  correcta exposición oral e escrita dos traballos que se propoñan.
Na sesión maxistral esíxese unha resposta activa, participando nos coloquios e debates que se propoñan  nas mesmas.

Teráse en conta a situación particular dos alumnos con dispensa académica nas dúas convocatorias, dando un tratamento particularizado a cada caso no momento en que sexa presentado, para o que é preciso que o  alumno se presente o seu caso ante o profesor antes do inicio da docencia. A avaliación incluirá o desempeño no obradoiro (40%) no que se deberán demostrar as competencias básicas da materia mediante una selección de comentarios de texto, e un traballo de investigación (60%).

A avaliación da segunda convocatoria  terá os mesmos  contidos e deseño que na primeira oportunidade,  incluirá varios comentarios e un traballo de investigación.
Do mesmo xeito se procederá na convocatoria de decembro.
Calquera falta de honradez académica (plaxio, utilización de textos ou ideas dotros autores sen indicar a procedencia, copia en exercicios ou traballos, ou outras variabeis destas características) será sancionada coa anulación total da actividade de que se trate e a penalización correspondente en virtude da normativa vixente.

Calquera falta de honradez académica, plaxio, utilización de ideas de outros sen indicar procedencia e outras variables similares será penalizada con la sanción correspondiente en virtude da normativa vixente.


Se un alumno/a non presenta o traballo de avaliación ou non se presenta o examen na convocatoria extraordinaria recibirá a calificación de non presentado. 

Tense en conta a diversidade na planificación das estratexias docentes para a avaliación.
Tense en conta a dimensión de xénero na abordaxe dos contidos da materia.
Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria incorporarase a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos e propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas).

A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade consonte ás indicacións
da Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/), coa que
se deberá contactar nos prazos establecidos por esta unidade. Pódese contar
tamén co asesoramento da titora ADI da facultade (pat.filoloxia@udc.gal).

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes