Teaching GuideTerm Faculty of Philology |
Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Subjects |
Spanish Phonetics and Phonology |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Spanish Phonetics and Phonology | Code | 613G01020 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñecer os principais conceptos lingüísticos relacionados co nivel fónico das linguas. | A1 A3 |
B5 |
|
Familiarizarse cos principais traballos sobre fonética e fonoloxía e sabelos enmarcar no seu contexto. | A3 A11 A14 A15 |
B1 B5 B7 B8 |
C8 |
Adquirir a capacidade para valorar con espírito crítico a bibliografía sobre esta materia. | A3 A14 A15 |
B1 B7 |
|
Analizar e describir o sistema fonolóxico do español e as variantes de realización dos fonemas. | A1 A10 A14 |
B7 |
|
Coñecer os mecanismos de produción da voz humana. | A5 A15 |
B3 |
C1 |
Adquirir competencia na transcrición fonética e fonolóxica de textos. | A1 A2 |
||
Coñecer os aspectos do son como fenómeno físico que sexan de interese para os estudos lingüísticos. | A1 A15 |
B1 B2 B3 |
C3 |
Coñecer as distintas formas de abordar o estudo do son desde as diferentes perspectivas da Lingüística. | A3 A11 A14 A15 |
B7 B8 B9 |
|
Adquirir competencia no estudo instrumental do son e familiarizarse co uso das tecnoloxías aplicadas á lingüística. | A1 A2 A3 A15 |
B1 B2 B9 |
C3 C6 |
Contribuír a adquirir un pleno dominio da lingua española que permita producir textos orais e adecuados á situación. | A5 A9 |
B4 B6 |
C1 |
Desenvolvemento da capacidade para recoñecer, xustificar e corrixir as principais incorreccións do español nos niveis de análise relacionadas coa materia: ortoloxía, pronunciación, entoación, etc. | A1 A2 A5 A10 A15 |
B2 B5 B7 B8 |
C1 |
Coñecemento e valoración tanto da norma culta como da diversidade lingüística do español. | A21 |
B7 B8 |
C1 |
|