Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Asignaturas |
Literatura Española |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Literatura Española | Código | 613G02011 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | Anual |
Segundo | Obrigatoria | 9 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba obxectiva | A1 A2 A5 A11 A15 A16 A17 C1 C5 C6 C7 C8 | Nas datas oficiais realizaranse as probas obxectivas (exames) pertinentes. | 50 |
Discusión dirixida | A17 C1 C5 C6 C7 C8 | Realizarase un exercicio combinado de comentario de texto literario e de control de lectura. Trátase de dúas probas (25% + 25%), en horario lectivo e á final de cada período (decembro e maio). | 50 |
Observacións avaliación | |||
As anteriores porcentaxes son orientativas. 1. O 50% da cualificación final obterase polas 2. Con independencia do anterior, haberá un 3. O 50 % restante obterase mediante a 4.Non 5. Para obter cualificación é indispensable 6. Toda avaliación positiva de calquera das 7. A convocatoria adiantada de decembro 8. O alumnado con dispensa académica 9. O punto anterior é de aplicación tamén ao alumnadocon con problemas xustificados para a asistencia regular ás aulas. 10. As probas escritas e as actividades deberán 11. Calquera forma de plaxio, como a cita de 12. Forma parte das obrigas do alumnado estar 13. A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán dirixirse aos servizos disponíbeis na UDC, nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico: Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/) ou coa titora ADI da Facultade de Filoloxía (pat.filoloxia@udc.gal). 14. Lémbrase que os dereitos e deberes do |
|