Teaching GuideTerm Faculty of Philology |
Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Subjects |
Idioma Moderno: Francés |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Idioma Moderno: Francés | Code | 613G02016 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Second | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Problem solving | A8 A10 A15 B1 B4 B6 B8 C2 | Actividades de avaliación continua (contidos gramaticais, léxico, expresión escrita, comprensión lectora) realizadas durante o cuadrimestre. Ver no apartado Observacións da avaliación precisións e ponderacións máis detalladas. |
25 |
Directed discussion | A8 A10 A15 B1 B4 B6 B8 C2 | Actividades de avaliación continua (expresión, comprensión e interacción oral) realizadas durante o cuadrimestre. Ver no apartado Observacións da avaliación precisións e ponderacións máis detalladas. |
15 |
Objective test | A8 A10 A15 B4 B6 B7 B8 C2 | Proba escrita que todo o alumnado deberá realizar nas datas oficiais fixadas pola facultade para a primeira e a segunda oportunidade de avaliación da materia. Ver no apartado Observacións da avaliación precisións e ponderacións máis detalladas. |
45 |
Speaking test | A8 A10 A15 B4 B6 B7 B8 C2 | O alumnado deberá realizar unha proba oral ao final do cuadrimestre para amosar as súas competencias comunicativas en lingua francesa. Ver no apartado Observacións da avaliación precisións máis detalladas. |
15 |
Assessment comments | |||
O alumnado ten dúas oportunidades para superar a
1. Avaliación da 1.1. Para superar a materia na primeira A data, horario e ubicación da proba escrita 1.2. Será ademáis obrigatorio realizar e A profesora comunicará en Moodle coa suficiente 1.3. É obrigatorio realizar ao longo do Bloque A ["Solución de problemas"]: Bloque B ["Discusión dirixida"]: Ademáis das actividades presenciais que se Agás causa debidamente xustificada e sempre coa Para que estas 1.4. Tendo en conta o anteriormente exposto, a. Un 45% Contidos gramaticais, léxico, expresión escrita, Comprensión auditiva: 10% b. Un 15% c. Un 40% Bloque A: actividades de gramática, léxico, Bloque B: actividades de produción, comprensión e A materia considérase aprobada se a suma dos Os contidos e destrezas dos apartados a, b, c son Para as implicacións da realización fraudulenta 2. Avaliación 2.1. De suspender a materia na primeira A data, horario e ubicación da proba escrita A data, lugar, hora e outras indicacións para a 2.2. De suspender a materia na primeira A profesora fará públicas en Moodle coa Para as implicacións da realización fraudulenta 3. Na convocatoria Para as implicacións da realización fraudulenta 4. En cada oportunidade de avaliación o 5. O alumnado Para a avaliación da segunda oportunidade, 6. Os traballos académicos (entendendo por A realización fraudulenta ou irregular das probas 7. Nos casos non contemplados anteriormente
|
|