Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Análise de fontes documentais |
A1 A2 A11 A16 B5 B7 B8 B10 C6 C8 |
Comentarios de textos feitos nas clases. Recorellanse uns poucos durante o curso. 2.5 puntos. |
25 |
Sesión maxistral |
A1 A2 A16 A17 B7 B8 C6 C8 |
Asitencia activa. O alumno/a deberá asistir a un mínimo de 10 sesións para ser calificado con 0.4 p. Follas de firmas. Tamén será necesaria a participación activa nas clases interactivas (asistencia a 18 clases mínimo) para convertir 0.4 en 0.5 (vid discusión dirixida). |
4 |
Discusión dirixida |
A2 A6 A7 B8 C2 |
Debate na clase sobre temas concretos ou tras unha presentación oral Terase en conta a presencia e a participación, e poderán recollerse notas tomadas polo alumnado durante o debate de cando en vez.
|
1 |
Proba obxectiva |
A1 A2 A6 A7 A9 C2 |
Exame final: ensaio académico e comentario de texto sobre as obras do corpus mais unha pregunta breve sobre datos transmitidos nas lección maxistrais e seminarios, incluidos os datos históricos (50%; é decir, 5 puntos sobre 10).
OBSERVACIÓN: a nota mínima para facer media co resto é de 2 sobre 5 (4 sobre 10) |
50 |
Proba de resposta múltiple |
A16 A17 |
4 tests de lectura das 8 obras obrigatorias.
2 puntos sobre 10 (0.50 por test). |
20 |
Presentación oral |
A1 A6 A9 A10 A11 A16 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C8 |
O alumnado que o desexe prepará e expondrá un aspecto concreto dos textos del corpus en un tempo máximo de 9-10 minutos. A presentación oral, si é posible, é voluntaria, e se valorará como un comentario de texto máis, de modo que se poda eliminar o comentario/análise coa nota peor.
|
0 |
|
Observacións avaliación |
Nesta materia valorarase especialmente o coñecemento da historia da literatura inglesa e a capacidade do alumnado para analizar razoadamente, empregando coñecementos teóricos básicos, dous oito textos literarios ingleses do corpus. Analizar non é parafrasear. A nota media final ha de ser igual a 5 para poder aprobar a materia. Os/as alumnos/as deberán obter tamén un mínimo de 2 sobre 5 puntos no exame, e de 2 sobre 5 na evaluación continua.O alumnado que o desexe prepará e expondrá un aspecto concreto dos textos del corpus en un tempo máximo de 9-10 minutos. A presentación oral, si é posible (moito alumnado e pouco tempo), é voluntaria, e se valorará como un comentario de texto máis, de modo que se poda eliminar o comentario coa nota peor. Os/as alumnos/as que non fagan tests, exposicións orais ou comentarios de texto non terán notas de evaluación continua. É necesario obter 2 puntos e terán que recuperalos na convocatoria de recuperación ou segunda oportunidade, ainda que teñan 5 de 5 puntos no exame de primeira oportunidade, algo que obviamente non é doado. A única lingua empregada en clase, os traballos e os exames será o inglés. As faltas de expresión graves (non de estilo) en lengua inglesa mermarán a nota en calquer actividade. Polo tanto recoméndase ós/ás alumnos/as que se esmeren na redacción e a revisen. Tampouco se permitirán plaxios de fontes escritas ou dixitais nos exames ou traballos. Os alumnos deben adquirir competencia literaria propia en certa medida, aínda que é lóxico,e polo tanto perdoable, que os comentarios e interpretacións do profesor subexistan tras dita competencia. Os ensaios poderán ser filtrados a través de "turnitin". Calquera caso
de plaxio ou fraude académico significará un suspenso (0) na materia, tal e
como aparece recollido no "Regulamento
disciplinar do estudantado da UDC":
Cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa a
falta e respecto da materia en que se cometese: o/a estudante
será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria
correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se
produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto,
procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira
oportunidade, se fose necesario. Cando o/a alumno/a, por circunstancias varias (imposibilidade real polo número de alumnado, enfermedade xustificada, dispensa, etc) , non poida facer ou non quera facer a presentación oral, que é opcional, non existe problema ningún. Non afecta á avaliación do resto e pode obter o 100%. Os/as alumnos/as que asistan e participen durante o curso na avaliación continua non poderán ser considerados como non presentados a partir da realización dun 30 % das actividades, aínda que non fagan o exame. Mesmo criterio para Xullo. O alumnado a tempo parcial con dispensa deberá falar co profesor durante as dúas primeiras semanas para buscar alternativas á avaliación continua na primeira oportunidade.- Quen teña concedida a dispensa académica, e como establece a Normativa de permanencia da universidade, será avaliado seguindo os criterios aplicables á oportunidade de xullo.
- O alumnado que se presenta á convocatoria adiantada de decembro avaliarase segundo as normas especificadas para a oportunidade de xullo.
A avaliación na oportunidade de xullo dividirase do xeito seguinte: 50% exame final + 20 % tests (os suspensos ou non feitos) + 30% actividades que sustituirán ao traballo feito durante a avaliación continua e que se especificarán ao publicar as notas da primeira oportunidade. Por exemplo, 4 tests similares ós feitos durante o curso deberán facerse o día do exame.Diversidade: A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos disponíbeis naUDC/no Centro: nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico, co a Unidade de Atención á Diversidade ( https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/ );no seu defecto, coa Titora ADI da Facultade de Filoloxía (no seguinte enderezo electrónico: pat.filoloxia@udc.gal ). -Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia
universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia
(usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos
sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas, entre otras
medidas).
-Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e
influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e
igualdade.
-Deberanse
detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións
e medidas para corrixilas.
|