Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Asignaturas |
A Literatura Inglesa e a súa Crítica |
Metodoloxías |
|
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | A Literatura Inglesa e a súa Crítica | Código | 613G03032 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Sesión maxistral | Sesións para a explicación de temas teóricos: escolas críticas e a sua aplicabilidade á textos literarios en lingua inglesa. |
Lecturas | Lecturas das fontes primarias e unha selección de fontes secundarias que o alumnado debe realizar pola súa conta e ter feitas para participar nas clases prácticas da materia. |
Traballos tutelados | Traballo individual breve (presentation) sobre algunha das unidades da materia. Os temas/textos posibles se indicarán ao inicio do curso. |
Presentación oral | Exposición oral individual de: A) unha lectura/interpretación dun texto literario desde unha perspectiva crítica concreta; ou B) un resumo e analise explicativo dunha fonte teórica breve. Ante todo, os/as estudantes tentarán abrir un debate para continualo con toda a clase, que deberá facer preguntas ou propor alternativas á interpretación presentada. |
Proba mixta | Proba evaluadora con preguntas de diferentes tipos que será deseñada para avaliar o 50 por cento da materia. A proba mixta pode incluir aspectos como preguntas para desenvolver, preguntas breves ou obxectivas, análise práctica de textos, etc. |
Análise de fontes documentais | Actividade na que os alumnos traballan sobre fontes documentais relevantes para a asignatura, xa sexan fontes primarias ou secundarias. |
Discusión dirixida | Discusións sobre aspectos da materia e intercambio de opinións nos grupos prácticos. |
|