Teaching GuideTerm Faculty of Philology |
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Subjects |
English Literature (20th and 21st Centuries) |
Learning aims |
|
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | English Literature (20th and 21st Centuries) | Code | 613G03040 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñecemento xeral da historia da literatura inglesa. Coñecemento dos principais movementos literarios. Coñecemento da influencia entre Inglaterra e Irlanda e viceversa. Coñecementos dos autores principales. Coñecemento das obras máis importantes. Coñecemento conxunto e razoado da importancia e das características fundamentais da literatura inglesa dos séculos XX e XXI. Estratexias de análise na clase e pola conta do alumno. Exposición de traballos relacionados cos temas. Comentarios e estudos sobre obras e autores: estudo das técnicas de análise. Desenvolver instrumentos para o estudo literario, histórico, etc. Desenvolver técnicas de lectura e interpretación. Desenvolver habitos de lectura como parte fundamental da construción integral do individuo. | A1 A2 A3 A10 A11 A14 |
||
Coñecemento xeral da historia da literatura inglesa. Coñecemento dos principais movementos literarios. Coñecemento da influencia entre Inglaterra e Irlanda e viceversa. Coñecementos dos autores principales. Coñecemento das obras máis importantes. Coñecemento conxunto e razoado da importancia e das características fundamentais da literatura inglesa dos séculos XX e XXI. Estratexias de análise na clase e pola conta do alumno. Exposición de traballos relacionados cos temas. Comentarios e estudos sobre obras e autores: estudo das técnicas de análise. Desenvolver instrumentos para o estudo literario, histórico, etc. Desenvolver técnicas de lectura e interpretación. Desenvolver habitos de lectura como parte fundamental da construción integral do individuo. | A3 A6 A15 A16 A17 |
B1 B3 B4 |
|
Coñecemento xeral da historia da literatura inglesa. Coñecemento dos principais movementos literarios. Coñecemento da influencia entre Inglaterra e Irlanda e viceversa. Coñecementos dos autores principales. Coñecemento das obras máis importantes. Coñecemento conxunto e razoado da importancia e das características fundamentais da literatura inglesa dos séculos XX e XXI. Estratexias de análise na clase e pola conta do alumno. Exposición de traballos relacionados cos temas. Comentarios e estudos sobre obras e autores: estudo das técnicas de análise. Desenvolver instrumentos para o estudo literario, histórico, etc. Desenvolver técnicas de lectura e interpretación. Desenvolver habitos de lectura como parte fundamental da construción integral do individuo. | A2 A10 |
B4 B5 B9 B10 |
C3 C7 |
- Desenvolvemento dos hábitos de lectura, e de lectura crítica e analítica.Fomentar el interés por la literatura. - Valoración duha obra literaria e da importancia dun autor nun contexto espacio-temporal. - Desenvolvemento do traballo en equipa, colaboración e investigación. - Desenvolvemento do traballo online e con novas tecnoloxias. - Subliñara importancia das consultas e as titorías co profesor. | A1 A2 A14 A15 |
B6 B7 |
C3 C7 |
- Desenvolvemento dos hábitos de lectura, e de lectura crítica e analítica.Fomentar el interés por la literatura. - Valoración duha obra literaria e da importancia dun autor nun contexto espacio-temporal. - Desenvolvemento do traballo en equipa, colaboración e investigación. - Desenvolvemento do traballo online e con novas tecnoloxias. - Subliñara importancia das consultas e as titorías co profesor. | B8 |
C3 |
|
- Desenvolvemento dos hábitos de lectura, e de lectura crítica e analítica.Fomentar el interés por la literatura. - Valoración duha obra literaria e da importancia dun autor nun contexto espacio-temporal. - Desenvolvemento do traballo en equipa, colaboración e investigación. - Desenvolvemento do traballo online e con novas tecnoloxias. - Subliñara importancia das consultas e as titorías co profesor. | A2 A6 A11 |
B7 B8 B9 B10 |
C1 C3 |
|