Teaching GuideTerm Faculty of Computer Science |
Máster Universitario en Patrimonio Cultural Dixital |
Subjects |
Virtualisation and Heritage Recreation |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Virtualisation and Heritage Recreation | Code | 614552018 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
- Coñecer as diferentes fórmulas e estratexias para a recreación virtual do patrimonio. - Coñecer as técnicas para a creación de modelos virtuais - Coñecer os formatos de visualización de modelos virtuais, descritivos, interactivos e inmersivos. - Capacidade de deseñar aplicacións e instalacións para a recreación virtual do patrimonio a través de tecnoloxías de visualización 3D, RV e RA - Coñecemento do proceso de desenvolvemento de proxectos de recreación virtual do patrimonio utilizando motores gráficos para a visualización interactiva e inmersiva. | AJ4 AJ5 AJ7 AJ8 AJ9 AJ12 AJ13 AJ17 AJ24 AJ25 |
BJ2 BJ4 BJ6 BJ8 |
CJ1 CJ2 CJ4 CJ5 CJ7 CJ8 CJ10 CJ11 CJ12 CJ15 |
|