Teaching GuideTerm Faculty of Computer Science |
Máster Universitario en Patrimonio Cultural Dixital |
Subjects |
Interactive Products and Social Network Management |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Interactive Products and Social Network Management | Code | 614552019 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Ser capaz de crear un sitio web | AJ7 AJ9 AJ25 |
BJ2 BJ4 BJ6 |
CJ2 CJ4 CJ5 CJ8 CJ10 CJ11 CJ12 CJ15 |
Coñecer as características principais das aplicacións web e móbiles para poder xestionar o seu proceso de construcción | AJ7 AJ9 AJ25 |
BJ2 BJ4 BJ6 |
CJ2 CJ4 CJ5 CJ8 CJ10 CJ11 CJ12 CJ15 |
Coñecer os aspectos xerais da gamificación para poder incluilos en sitios web, aplicacións e redes sociais | AJ7 AJ9 AJ25 |
BJ2 BJ4 BJ6 |
CJ2 CJ4 CJ5 CJ8 CJ10 CJ11 CJ12 CJ15 |
Coñecer as posibilidades e opcións das redes sociais máis adecuadas para difundir, posicionar e promocionar as achegas do patrimonio dixital | AJ7 AJ9 |
BJ2 BJ4 BJ6 |
CJ2 CJ4 CJ5 CJ8 CJ10 CJ11 CJ12 CJ15 |
|