Smart Tourism: a Dixitalización Avanzada no Sector Turístico
Código
615524122
Titulación
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Optativa
6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información Computación
Coordinación
Ramos Montes, Oscar
Correo electrónico
oscar.ramos@udc.es
Profesorado
Parama Gabia, Jose Ramon
Ramos Montes, Oscar
Correo electrónico
jose.parama@udc.es
oscar.ramos@udc.es
Web
Descrición xeral
A materia "Smart Tourism: a dixitalización avanzada no sector turístico" céntrase en proporcionar ao alumnado unha comprensión das innovacións dixitais e tecnolóxicas que están a transformar a industria do turismo. A través dunha combinación de teoría e práctica, os participantes explorarán as últimas tendencias e ferramentas en áreas como a intelixencia artificial, adquirirán habilidades prácticas en aplicacións de soft coding e marketing dixital. Todo isto permitiralles crear solucións personalizadas e eficientes para as necesidades específicas do sector turístico. Esta materia é ideal para aqueles interesados na converxencia entre o turismo e a tecnoloxía máis avanzada e que desexen destacar nunha contorna empresarial cada vez máis dixitalizado.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías