Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Subjects |
Editing |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Editing | Code | 616G02007 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Second | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Collaborative learning | A3 A5 A7 A10 A13 A28 B8 B12 B13 B14 C3 C7 C9 | Realización de diferentes prácticas | 70 |
Mixed objective/subjective test | A3 A10 A13 A35 A37 B6 C1 C2 | Exame escrito da materia | 30 |
Assessment comments | |||
-A teoría supón o 30% da nota e a práctica un 70%. -Para superar a asignatura deben estar aprobadas as dúas partes (teoría e práctica). Cómpre aprobar cada unha das partes de forma independente para aprobar a totalidade da disciplina. - Para aprobar a materia, só poderán realizar un único exame na convocatoria de ordinaria, na data estipulada oficialmente, para o que deberán haber presentar as prácticas requiridas durante o curso (mínimo 80% de las prácticas) e aprobar o exame teórico (30% da nota), cos mesmos criterios que se marcan na avaliación. -A realización fraudulenta das prácticas e das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso "0" na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación de cara a convocatoria extraordinaria. |
|