Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Subjects |
Character Animation |
Contents |
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Character Animation | Code | 616G02020 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Second | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
Introdución | Introdución. Contexto e aplicacións. Estrutura do departamento de animación nunha produción 3D. Fluxo de traballo para a creación de assets animados. |
Animación corporal (Mecánicas) | O spacing e o timing nas mecánicas básicas. A silueta. Ciclos de animación. |
Animación avanzada | A posta en escena. Appeal. Solidez. Estilos de animación. |
Introdución ao acting | A mirada. Expresións básicas. A psicoloxía do personaxe. A comunicación corporal. |
Animación para layout | Introducción ao set up, workflow e animación de escena de layout |
|