Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Asignaturas |
Son |
Contidos |
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Son | Código | 616G02034 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. Conceptos iniciais | - Aprender a escoitar - Gravar audio - Qué é a mistura |
2. Introdución ao son | - Aspectos xerais - Características do son - Son dixital |
3. Tecnoloxía do son | - A mesa de mistura - Procesadores de efectos - Salas - Micrófonos - Cables e conectores - Monitores |
4. Son e computadores | - Conexións - Subsistema de son dixital - Sintetizadores - MIDI - Compresión de audio - DAW (Digial Audio Workstation) |
5. O son nun proxecto audiovisual | - Tarefas relacionadas co son - Persoal nas diferentes etapas dun proxecto - A banda sonora |
6. O son nos videoxogos | - Historia do son nos videoxogos - Tendencias actuais - Middlewares: FMOD e WWISE |
|