Estudo de casos |
A1 A4 A6 A17 B2 B3 C3 C4 C6 C8 |
Valorarase a capacidade de análise do caso, de avaliación das dimensións explicativas fundamentais e de elaboración de propostas de intervención |
10 |
Proba obxectiva |
A1 A4 A6 B1 B2 B3 C1 |
Valorarase os coñecementos adquiridos e a realización puntual das actividades fixadas no programa do curso, a capacidade de crítica e innovación do alumno, a documentación utilizada e a validez das achegas realizadas |
70 |
As porcentaxes asignadas a cada proba pode sufrir pequenas modificacións dun curso a outro con respecto á memoria verificada en función das necesidades da materia. O alumnado que, tendo recoñecida a condición de estudante a tempo parcial, teña solicitado no Decanato a dispensa académica se mantiene el mismo criterio que para los estudiantes que estén a tiempo completo. a. Para a primeira oportunidade con respeito os criterios e
actividades de avaliación para este alumnado, teranse en conta a distribución das cualificacións para cada unha das metodoloxías reseñadas anteriormente, cunha porcentaxe dun 20% de dispensa da asistencia.
b. Para a segunda oportunidade os criterios de
avaliación para este alumnado se centraranse únicamente nos resultados da proba mixta (obxectiva e preguntas cortas), coas excepcións aprobadas polos docentes da asignatura.
|