Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Saber identificar os factores persoais, psico-sociais e/ou educativos que poden pór en risco a saúde das persoas |
AR2
|
|
|
Ser capaz de realizar unha avaliación psicolóxica no contexto dunha investigación científica. |
AR5
|
|
|
Ser capaz de deseñar instrumentos de recollida de información en programas de intervención psicolóxica |
AR10
|
|
|
Coñecer e ser capaz de utilizar os diferentes modelos, teorías, métodos e técnicas de avaliación e intervención que son específicos dos distintos ámbitos da investigación en Psicoloxía Aplicada e desenvolver unha actitude crítica propia do espírito científico |
AR13
|
|
|
Ser capaz de analizar a documentación bibliográfica necesaria para un traballo de investigación |
AR14
|
|
|
Ser capaz de comunicar os resultados dunha investigación |
AR17
|
|
|
CM7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida |
|
|
CC7
|
CM4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
|
|
CC4
|
BI16 Capacidade para comunicarse con persoas non expertas na materia |
|
BR16
|
|
BI7 Compromiso ético |
|
BR7
|
|
BI13 Capacidade de aplicar os coñecementos á práctica |
|
BR13
|
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
CC4
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
CC7
|
Recoñecer e respectar a diversidade humana e comprender que as explicacións psicolóxicas poden variar a través de poboacións e contextos. |
AR1
|
|
|
Ser capaz de elaborar un informe científico que implique definir un problema de investigación, as hipóteses e variables asociadas, así como definir o deseño, a mostra e o seu modo de selección, as ferramentas de recollida de datos e a súa consecuente análise e discusión. |
AR3
|
|
|
Ser capaz de lograr un adecuado nivel de comprensión da demanda do destinatario en cada situación ou contexto de aplicación. |
AR4
|
|
|
Saber realizar un seguimento sobre un caso elixindo obxectivos pertinentes e realistas. |
AR7
|
|
|
Capacidade de análise e síntese. |
|
BR1
|
|
Capacidade de organización e planificación. |
|
BR2
|
|
Traballo nun contexto internacional. |
|
BR4
|
|
Aprendizaxe autónoma. |
|
BR8
|
|
Iniciativa e espírito emprendedor. |
|
BR9
|
|
Motivación pola calidade. |
|
BR10
|
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
CC3
|
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
|
CC5
|
Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
CC6
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
CC8
|