Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada |
Asignaturas |
Saúde laboral e calidade de vida laboral |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Saúde laboral e calidade de vida laboral | Código | 652438008 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Estudo de casos | A1 A7 B13 B16 | Metodoloxía onde o suxeito se enfronta ante a descrición dunha situación específica que suscita un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto. O/a alumno/a sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo | 30 |
Presentación oral | A2 A14 A17 B10 B13 B16 C3 | Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e o profesorado interactúan dun modo ordenado, expondo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica | 20 |
Traballos tutelados | A2 A3 A5 A10 A13 A14 A17 B1 B2 B7 B13 C4 | Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Esta referida prioritariamente á aprendizaxe de "como facer as cousas. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
50 |
Observacións avaliación | |||
Convocatoria ordinaria A nota final será a suma de todas as metodoloxías. Todas ás tareas deben ser entregadas na data fixada o inicio do cuatrimestre. É necesario aprobar cada unha das partes para poder superar a asignatura Convocatoria Extraordinaria O sistema de avaliación será o mesmo en todas as convocatorias. O alumnado poderá gardar a nota das metodoloxías que teña superadas e repetir aquelas que non superase, excepto a sesión maxistral que será substituida por tareas diseñadas en función da asignatura. Todas as tareas deberán ser entregadas no campus virtual como fecha tope o día e hora do examen oficial de fixado en xunta de centro. Alumnado con asistencia parcial ou dispensa académica : O sistema de avaliación será o mesmo que nos casos anteriores. Además, deberá poñerse en contacto coa profesora ao inicio do curso para substituir a sesión maxistral por tareas consistentes en estudio de casos ou traballos tutelados REALIZACIÓN FRAUDULENTA (PLAXIO) DAS PROBAS DE AVALIACIÓN: Aplicarse o Regulamento disciplinar do estudantado da UDC (Consello de Goberno do 28/06/2023), artigo 11, apartado 4 b), que establece a "cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa a falta e respecto da materia en que se cometese: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario” |
|