Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada |
Subjects |
Disorders in Spoken and Written Language: Reading and Comprehension |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Disorders in Spoken and Written Language: Reading and Comprehension | Code | 652438019 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 3 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Case study | A4 A6 A19 B2 B8 B11 B12 C2 C3 | DIAGNÓSTICO E INTERVENCIÓN | 20 |
Objective test | A4 A5 | PROBA TIPO TEST SOBRE OS CONTIDOS. Se debe obtener, como mínimo, una puntuación de cuatro sobre diez. | 40 |
Guest lecture / keynote speech | A4 A6 | ASISTENCIA A CLASE | 0 |
Workbook | A7 B1 B2 B8 B11 B12 B13 C3 | Valorarase o nivel de profundización e a capacidade de reflexión do alumnado sobre cada lectura proposta. | 10 |
Supervised projects | A7 B1 B2 B8 B11 B12 B13 C3 | Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. Propoñerase a realización de traballos de grupo, de carácter obrigatorio, ao redor dos temas centrais da materia e para o inicio da súa elaboración facilitarase un pequeno dossier a partir do cal o alumnado deberá ir profundando na materia obxecto de estudo. O resultado dese traballo exponse de forma interactiva utilizando a metodoloxía da presentación oral. | 30 |
Assessment comments | |||
A ASISTENCIA É OBRIGATORIA (salvo dispensa concedida ou motivo xustficado documentalmente). Tanto a realización da proba obxectiva (a condición de que se obteña, como mínimo, unha puntuación de catro sobre dez) como dos traballos tutelados e a súa correspondente exposición e defensa, considéranse obrigatorios para superar a materia. As cualificacións obtidas nestes apartados sumaranse ás obtidas nos restantes (estudo de casos e lecturas). Considérase aprobada a materia a partir de cinco (5). Calquera puntuación inferior supón a cualificación de Suspenso. A non realización dun ou ambos os apartados obrigatorios supón a cualificación de Non Presentado. Se por causas alleas á nosa vontade e se así o indicase o Goberno do Estado, variasen as condicións de realización do curso, entón a avaliación cinguiríase á puntuación da proba obxectiva, cun 40% de peso na cualificación final, á síntese dos traballos tutelados coa aprendizaxe colaborativa, que pasaría a ter un peso do 30% da cualificación final, os estudos de casos, que supoñerían un 20% da cualificación final e, por último, as lecturas e o nivel de profundización nelas, que supoñerían un 10% da cualificación final. Todo iso levaría a cabo a través dos recursos tecnolóxicos dos que se poida dispoñer nese momento. O alumnado con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de asistencia será avaliado da mesma maneira, excepto a exposición oral, que poderá ser síncrona ou asíncrona (para o alumnado asistente só será síncrona). |
|