Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada |
Subjects |
Cognitive-Behavioural Self-Regulation |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Cognitive-Behavioural Self-Regulation | Code | 652438022 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 3 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. Concepto e Modelos de Autorregulación. | Fases e áreas da autorregulación. Estratexias de autorregulación. |
2. Planificación cognitiva e contextual | Metas persoais. Crenzas autorreferidas. Establecemento de propósitos e planificación do tempo. |
3. Supervisión e revisión cognitivo-comportamental. | Autoavaliación e retroalimentación da actuación. Toma de decisións e resolución de problemas. Xestión da motivación e a vontade. Autoprotección da valía |
4. Intervención en autorregulación. Tipos de intervención cognitivo-comportamental | Competencia social e adestramento asertivo. Habilidades relacionales e Counselling. Adestramento atribucional. Locus de control e autorregulación condutual. Autorregulación no proceso de ensino-aprendizaxe. |
5. Estrategias e recursos para a intervención en autorregulación | Promoción da metacognición. Implicación nos procesos de auto-supervisión. Formación en estratexias cognitivas. Entrevista, autoinforme e autorrexistro. PVA e verbalización. Guías de pensamento e Modelado. Análise de pegadas e estadas. |
6. Análisis de programas de intervención en autorregulación | Pro®ula (De la Fuente y Martínez, 2000); Progresint (Yuste y Ayala, 2000); Notice (Hernández y García, 1997) PLEJE (Rosario et al., 2007); Self-Regulation Empowerment Program (SREP) (Cleary y Zimmerman, 2004); Cartas de Gervasio a su ombligo (Rosário, Núñez y González-Pienda, 2005); Motivation & engagement wheel (Martin, 2008) |
|