Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada |
Asignaturas |
Autorregulación cognitivo-comportamental |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Autorregulación cognitivo-comportamental | Código | 652438022 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Traballos tutelados | A5 A13 B1 B12 C7 | Proxecto de investigación/intervención ou traballo de análisis/revisión de programas de intervención, elaborado polo alumno coa supervisión do profesor | 60 |
Análise de fontes documentais | A12 A13 B1 B6 C6 C8 | Actividades deseñadas para a análise de documentos bibliográficos relevantes para a temática dá materia. | 40 |
Observacións avaliación | |||
A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico. O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia seguirá o mesmo sistema de avaliación que o alumnado asistente. |
|