Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada |
Asignaturas |
Avaliación e intervención psicolóxica en dificultades de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Avaliación e intervención psicolóxica en dificultades de aprendizaxe | Código | 652438023 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Saber da diversidade humana, do recoñecemento da sua riqueza para a vida, dos plantexamentos dunha vida para todos e todas, donde dar e recibir axuda coa intención de crear un mundo de valores persoais e humanos | AI1 AI2 AI3 AI4 AI6 AI7 AI8 AI9 AI11 AI12 AI14 AI15 AI16 AI17 AI18 AI20 |
BI1 BI2 BI5 BI10 BI11 BI14 BI15 BI16 BI17 |
CM1 CM2 CM5 CM6 |
1. Capacidade para xestionar o coñecemento e a información actualizados e coherentes sobre investigación e intervención psicoeducativas en contextos e escenarios diversos funcionalmente. 2. Capacidade crítica para levar a término reflexións neste ámbito, con precisión conceptual e rigor. 3. Competencias para detectar, previr e intervir para favorecer o desenvolvemento e a aprendizaxe en persoas con diversidad funcional procurando a súa autodeterminación e calidade de vida. 4. Capacidades para avaliar e intervir en procesos e prácticas psicoeducativas en aras de promover e mellorar o desenvolvemento psicolóxico integral de persoas de tódalas idades, os procedementos psicoeducativos utilizados e o funcionamento de grupos e institucións educativas. 5. Competencias para recoller datos, analizar, intervir e investigar/intervir sobre procesos psicolóxicos relacionados coa aprendizaxe; en contextos familiares e escolares. | AI1 AI2 AI4 AI5 AI6 AI9 AI11 AI14 AI17 AI18 AI20 |
BI4 BI5 BI10 BI11 BI14 BI15 BI16 BI17 |
CM1 CM2 CM3 CM5 CM6 |
Recoñecer e respectar a diversidade humana e comprender que as explicacións psicolóxicas poden variar a través de poboacións e contextos. Ser capaz de lograr un adecuado nivel de comprensión da demanda do destinatario en cada situación ou contexto de aplicación. Ser capaz de analizar a documentación bibliográfica necesaria para un traballo de investigación. Coñecer os métodos e técnicas cuantitativos e case-cuantitativos de recollida de información en psicoloxía aplicada. Coñecer e ser capaz de utilizar os diferentes modelos, teorías, métodos e técnicas de avaliación e intervención que son específicos dos distintos ámbitos da investigación en Psicoloxía Aplicada e desenvolver unha actitude crítica propia do espírito científico. Ser capaz de elaborar un informe científico que implique definir un problema de investigación, as hipóteses e variables asociadas, así como definir o deseño, a mostra e o seu modo de selección, as ferramentas de recollida de datos e a súa consecuente análise e discusión. Capacidade de organización e planificación. Capacidade de aplicar os coñecementos á práctica. Habilidades nas relacións interpersoais. Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | AI5 AI6 AI7 AI13 AI14 AI15 AI16 AI17 AI18 |
BI1 BI2 BI5 BI10 BI11 BI14 BI15 BI16 BI17 |
CM1 CM2 CM3 CM4 CM5 CM6 |
|