Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada |
Asignaturas |
Intervención psicolóxica na familia |
Fontes de información |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención psicolóxica na familia | Código | 652438025 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
Abad, M. (2001). La perspectiva ética de los códigos de conducta en terapia familiar. Cuadernos de terapia familiar, 48-49 Bertrando, P. y Toffanetti, D. (2004). Historia de la terapia familiar. Barcelona: Paidós Equipo EIF (2008). Manual de instrumentos de evaluación familiar. Madrid: CCS Gee, E. y otros (2018). Children and families in the digital age. New York: Routledge Goldenberg. I. y Goldernberg, H. (2004). Family therapy. Brooks/Cole Kumpfer, K.L., Magalhaes, C. y Xie, J. (2012). Cultural adaptations of evidence-based family interventions to strengthen families and improve children's developmental outcomes. European Journal of Developmental Psychology, 9, 104-116. López Larrosa, S. (2009). La relación familia-escuela. Madrid: CCS López Larrosa, S. y Escudero, V. (2003). Familia, evaluación e intervención. Madrid: CCS López Larrosa y González Seijas (2017). MUPO. Mentes Únicas. Programas para la mejora socioemocional de las dificultades de aprendizaje. Madrid: PIrámide Mayfield, K.T & Fosco, C.M. (2020). Links Between School and Home: Associations Between Adolescent School Day Experiences and Maternal Perceptions of Family Relations. Journal of Child and Family Studies, 30,121–133 https://doi.org/10.1007/s10826-020-01865-4 Mc Goldrick, M. y Gerson, R. (2008). Genogramas en evaluación familiar. Buenos Aires: Paidós Rivett, M. & Buchmüller, J. (2018). Family therapy. Skills and tecnhiques. Abingdon, Oxon, UK: Routldege. Rodríguez-Arias, J.L. y Venero, M. (2005). Terapia familiar breve. Madrid: CCS Rodrigo y otros (2008). Preservación familiar. Madrid: Piràmide |
Ó comezar a asignatura se proporcionará bibliografía recomendada ademáis da indicada en este apartado. Siempre que o desexen,poden consultar coa docente acerca de outras fontes bibliográficas. Se recorda a importancia de consultar bases de datos como Web of Science, Pycinfo, Scopus, etc, esto é, bases de datos científicas, para obter información bibliográfica. |
|
Bibliografía complementaria |
Canário, A.C.; Byrne, S.; Creasey, N.; Kodyšová, E.; Kömürcü Akik, B.; Lewandowska-Walter, A.; Modi´ (2022). The Use of Information and Communication Technologies in Family Support across Europe: A Narrative Review. International Journal of Environmental Research and Public Health, 19, 1488. https://doi.org/10.3390 |
|
|