Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada |
Asignaturas |
Comunicación aumentativa e alternativa no contexto da educación especial |
Competencias do título |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Comunicación aumentativa e alternativa no contexto da educación especial | Código | 652438026 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A5 | Ser capaz de realizar unha avaliación psicolóxica no contexto dunha investigación científica. |
A7 | Saber realizar un seguimento sobre un caso elixindo obxectivos pertinentes e realistas. |
A13 | Coñecer e ser capaz de utilizar os diferentes modelos, teorías, métodos e técnicas de avaliación e intervención que son específicos dos distintos ámbitos da investigación en Psicoloxía Aplicada e desenvolver unha actitude crítica propia do espírito científico. |
A14 | Ser capaz de analizar a documentación bibliográfica necesaria para un traballo de investigación. |
A15 | Ser capaz de analizar críticamente as publicacións científicas. |
A19 | Coñecer e axustarse ás obrigacións deontolóxicas da Psicoloxía Aplicada. |
B2 | Capacidade de organización e planificación. |
B7 | Compromiso ético. |
B10 | Motivación pola calidade. |
B12 | Toma de decisións. |
B15 | Capacidade de traballar cun equipo interdisciplinario. |
B18 | Habilidade para traballar de forma autónoma. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|