Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada |
Subjects |
Augmentative and Alternative Communication in Special Education |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Augmentative and Alternative Communication in Special Education | Code | 652438026 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatory | 3 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
Tema 1. Caracterización da CAA | 1.1. Conceptos básicos: Comunicación, linguaxe, linguas, sistemas aumentativos e alternativos 1.2. Conceptualización da CAA: modelo de intervención e destinatarios 1.3. O desenvolvemento da competencia comunicativa: procesos evolutivos |
Tema 2. A CAA non asistida | 2.1. Simbolos non lingüísticos: acústicos e estratexias visuais 2.2. Sistemas codificados xestuais: a palabra complementada e a dactiloloxía. 2.3. Sistemas lingüísticos: os sistemas bimodais, as linguas de signos e os sistemas táctiles. |
Tema 3. A CAA asistida | 3.1. Tipos de símbolos 3.2. Técnicas de selección 3.3. Tecnoloxía de apoio |
Tema 4: O desenvolvemento de habilidades comunicativas | 4.1. A adquisición de habilidades comunicativas no contexto da educación especial 4.2. A avaliación de interaccións comunicativas: diferencias individuais e contextuais 4.3. Procedementos de intervención |
|