Tipo A
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Específicas |
|
Investigador |
|
AI5 |
Ser capaz de demostrar unha comprensión sistemática dos procesos de innovación, orientación e avaliación educativa e o dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados coa mesma. |
|
AI9 |
Posuír e aplicar coñecementos teóricos e metodolóxicos que permitan ó estudante promover o cambio e innovación na institución escolar a partir da avaliación da calidade dos centros educativos. |
|
AI12 |
Deseñar sistemas de calidade educativa e elaborar planos estratéxicos a nivel directivo, táctico e operativo que impliquen asegurar o incremento da calidade nas organizacións ou institucións educativas. |
Tipo B
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Básicas / Xerais |
|
Investigador |
|
BI4 |
Traballar de forma colaborativa. |
|
BI5 |
Capacidade de organización e planificación. |
Tipo C
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Transversais / Nucleares |
|
Mixto |
|
CM3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |