Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Universitario en Innovación, Orientación e Avaliación Educativa |
Asignaturas |
Lecer e deporte: perspectivas para a acción socioeducativa na infancia |
Competencias do título |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Lecer e deporte: perspectivas para a acción socioeducativa na infancia | Código | 652439021 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A20 | Proporcionar unha preparación científica de vangarda en innovación, orientación e avaliación que permita avanzar na converxencia integrada entre políticas de innovación, estratexias de avaliación e planes de orientación. |
A25 | Ser capaz de desenvolver a innovación educativa e metodoloxía de investigación nos ámbitos da educación física e da dramatización e a expresión corporal a través da investigación e a avaliación. |
A29 | Elaborar e desenvolver modelos teóricos e estratexias pedagóxicas que sustenten procesos innovadores de dinamización educativa. |
A30 | Adquirir e saber aplicar os coñecementos teóricos e metodolóxicos que capaciten ó alumnado para promover procesos de acción socioeducativa no contexto institucional e xeográfico da Administración Local. |
B2 | Capacidade de adaptación a situacións novas. |
B3 | Traballar de forma autónoma e con iniciativa. |
B4 | Traballar de forma colaborativa. |
B6 | Capacidade de innovar (creatividade) dentro de contextos educativos formais e non formais. |
B8 | Ser capaz de comunicarse cos seus compañeiros, coa comunidade educativa e coa sociedade en xeral no ámbito das súas áreas de coñecemento. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|