Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Innovación, Orientación e Avaliación Educativa |
Subjects |
The Attitudes in School Mathematics Learning |
Learning aims |
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | The Attitudes in School Mathematics Learning | Code | 652439023 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Demostrar unha comprensión do marco teórico que debe dirixir e orientar a investigación e innovación no Ensino das ciencias, empregando rigorosamente os métodos empregados pola Didáctica das ciencias, así como as habilidades técnicas necesarias para dotarlle do rigor científico acorde á área de coñecemento. | AR22 |
||
Traballar de forma autónoma e con iniciativa. | BR3 |
||
Ser capaz de comunicarse cos seus compañeiros, coa comunidade educativa e coa sociedade en xeral no ámbito das súas áreas de coñecemento. | BR8 |
||
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. | CC5 |
||
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | CC7 |
||
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | CC8 |
|