Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Mestrado Universitario en Intervención Logopédica na Infancia e na Adolescencia |
Asignaturas |
Estrategias de Intervención Temprana en los Trastornos del Desarrollo |
Contenidos |
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Estrategias de Intervención Temprana en los Trastornos del Desarrollo | Código | 652466106 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Máster Oficial | Anual |
Primero | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Tema | Subtema |
1. A Atención Temperá: conceptualización, niveis e marco legal. | |
2. Factores de risco biolóxico e socio-ambiental: Influencia sobre o desenvolvemento infantil | |
3. Procesos e instrumentos de avaliación en Atención Temperá | |
4. Ámbitos e programas de intervención en Atención Temperá: TEA e Síndrome de Down |
|