Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Mestrado Universitario en Intervención Logopédica na Infancia e na Adolescencia |
Asignaturas |
Estrategias de Intervención Temprana en los Trastornos del Desarrollo |
Metodologías |
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Estrategias de Intervención Temprana en los Trastornos del Desarrollo | Código | 652466106 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Máster Oficial | Anual |
Primero | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodologías | Descripción |
Seminario | Seminario sobre Habilidades Terapéuticas: Participación, Discusión e elaboración de conclusións sobre as sesións de Role Playing |
Resumen | Síntese dos principais contidos reflexados no libro sobre TEA. Non debe superar a extensión de 5 folios. |
Prueba de discriminación | Realización dun test con duas alternativas de resposta (V/F) |
Discusión dirigida | Traballo en grupos pequenos sobre o material bibliográfico. Discusión no grupo-aula sobre os interrogantes plantexados e formulación de conclusións |
Recensión bibliográfica | Lectura dun libro sobre TEA, análise do seu contido e valoración da mesma en relación á literatura existente sobre o tema. |
Actividades iniciales | Presentación xeral da materia e dos obxectivos |
|