Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Assessing the Cognitive-Linguistic Processes involved in Learning | Code | 652498049 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 2 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
XERAIS DA MATERIA Poden informar por escrito sobre a clasificación, a terminoloxía e a descrición das alteracións da lecto-escritura. Son capaces de recoñecer e discriminar os trastornos específicos da linguaxe escrita e as dificultades de lectura. Poden informar sobre os principios xenerais da avaliación e diagnóstico nas alteracións da lecto-escritura. Son capaces de seleccionar e aplicar as técnicas de avaliación e diagnóstico máis apropiadas para avaliar a aprendizaxe lecto-escritor. Poden describir os procesos cognitivo-lingüísticos implicados na actividade de lectura. Son capaces de realizar este tipo de avaliación no caso de nenos con deficiencia auditiva. Poden reflexionar sobre o estado do coñecemento no ámbito da avaliación da lecto-escritura, os seus problemas e perspectivas. | AJ1 AJ3 AJ4 AJ5 AJ6 AJ7 AJ8 |
BJ1 BJ3 BJ4 |
CJ1 CJ2 CJ3 |
|