Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativa |
Asignaturas |
Convivencia. mediación e resolución de conflitos |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Convivencia. mediación e resolución de conflitos | Código | 652512202 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Traballos tutelados | A1 A2 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A12 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B19 C3 C4 C6 C8 | Valorarase a competencia do alumnado no resumo e na valoración argumentada de cada texto empregado na elaboración do traballo, así como na comparación entre os mesmos, coa fin de: • realizar unha síntese crítica e orixinal, e • analizar o caso ou a cuestión/problemática escollida. |
80 |
Presentación oral | A8 B5 B7 B12 B15 C1 C6 | Esta actividade consiste na participación en xeral (en clase e/ou a través do foro en Moodle), e tamén na exposición grupal de en clase (de 15-20 minutos) dun artigo, informe ou capítulo de libro (a escoller entre os títulos que se presentarán en Moodle). Respecto á exposición grupal, valoraranse os aspectos a seguir: • Calidade da participación na preparación desta actividade. • Relevancia e organización dos contidos expostos. • Coordenación da exposición (que reflicta un traballo colaborativo, non unha suma de partes). • Nivel de comprensión dos contidos básicos. • Capacidade analítica e de síntese. • Claridade expositiva. • Creatividade e innovación nas propostas. |
20 |
Observacións avaliación | |||
Para superar a materia, cada estudante debe obter polo menos o 50% En caso de non superar a materia na primeira oportunidade, o alumnado realizará un exame sobre os contidos da materia. |
|