Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria |
Subjects |
Research and Innovation in Musical Education |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Research and Innovation in Musical Education | Code | 652534017 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Research (Research project) | A6 A7 A10 A15 A16 B2 C5 | Realizaranse traballos de aplicación de contidos (poderanse realizar individualmente ou en grupo), vinculados á investigación e innovación en EM. Los docentes especificarán os requisitos formales para a sua presentación, tanto na sua parte escrita como na oral. O cumplimento dos requisitos será imprescindible para que os traballos sexan aceptados. | 60 |
Collaborative learning | A6 A7 | Valoraralse a implicación de cada alumno de xeito individual na resolución de tarefas asignadas polo profesorado para optimizar a súa propia aprendizaxe e a dos outros membros do grupo. | 20 |
Oral presentation | A8 B4 B6 B8 | Consiste na exposición na clase da análise de fontes documentais e dos traballos realizados. Pode realizarse no tanscurso da materia, ou ao finalizar a mesma. | 20 |
Assessment comments | |||
Para superar a asignatura é necesario aprobar cada un dos A asistencia ás clases presenciais é obrigatoria. O alumnado, individualmente ou en pequeno grupo (como máximo 2/3 alumnos/as) entregará, unha vez rematadas as clases presenciais, o traballo realizado. ALUMNADO CON MATRÍCULA A TEMPO PARCIAL (DISPENSA Según o establecido na "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO E A 1. O alumnado con dispensa e aquel que non chega a unha asistencia do 80% das clases presenciais; deberá ser avaliado, ademáis de polo mesmo que todo o alumnado, por unha proba individual. Neste caso, os ítems da avaliación e o traballo terán unha ponderación do 50%, esixíndose en cada unha delas unha nota igual ou superior a 5 sobre 10. Como consideración xeral, terase especialmente en conta, tanto nos exames como nos traballos, as deficiencias ortográficas de puntuación e acentuación, así como unha redacción inconexa ou inadecuada, deficiente presentación, excesivo número de tachaduras, etc. Todo elo suporá a redución de puntos sobre a nota obtida. No caso Farase Débese Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...) |
|