Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Treatment of Qualitative and Quantitative Information in Research within the Management, Evaluation | Code | 652536007 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 3 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Problem solving | A7 B2 B4 B5 B6 B13 C1 | A metodoloxía de solución de problemas porase en práctica nas clases interactivas. Para a súa realización é preciso formar pequenos grupos de traballo e débese ter en conta o seguinte: - Formaranse grupos pequenos (non máis de 4 persoas). - Cada grupo elixirá unha persona coordinadora, encargada de presentar e defender as ideas do seu grupo de traballo, no caso en que se lle solicite, que será rotativa en cada práctica. - Estos grupos formaranse o primeiro día de clase polo profesorado. O profesorado realizará un seguimento das prácticas que se vaian elaborando por cada grupo. As prácticas se entregarán a través de moodle. O profesorado irá realizando o seguimento partindo do que se expoña na aula. Realizarase un proceso de autoevaluación e heteroavaliación. O profesorado indicará propostas de mellora de cada práctica a cada grupo co fin de que na proba mixta da materia o alumnado saiba realizar as prácticas sen problema. Son, por tanto, materia de exame. |
60 |
Mixed objective/subjective test | A7 B1 B3 C1 C3 C9 | O exame final fixado pola Comisión académica do título e aprobada por Xunta de Facultade realizarase mediante unha proba mixta na que entrará toda a materia (clases expositivas + solución de problemas). O sistema de corrección da devandita proba será o seguinte: - Para preguntas de verdadeiro/falso: unha resposta incorrecta, restará unha resposta correcta. - Para preguntas de varias alternativas aplicarase a fórmula de corrección ao azar: acertos - erros/nº alternativas |
40 |
Assessment comments | |||
|