Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Language Psychopathology and Developmental Disorders of Language and Communication | Code | 652546001 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Identificar a variedade de trastornos en: o desenvolvemento da linguaxe oral e escrita asociado a outros trastornos específicos da linguaxe, da fluidez e da fala. | AR1 |
BR1 BR3 BR4 BR5 |
CR5 |
Seleccionar a documentación bibliográfica necesaria para un traballo de investigación | AR11 |
BR3 BR5 |
CR2 CR3 CR5 |
Discutir críticamente as publicacións científicas | AR11 |
BR1 BR4 BR5 |
CR1 CR2 CR3 CR4 CR5 |
Investigar sobre factores causais e determinantes dos trastornos da linguaxe e a comunicación | AR11 |
BR1 BR3 BR5 |
CR2 CR3 CR4 CR5 |
Integrar as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. | AR11 |
BR1 BR3 BR5 |
CR2 CR3 CR4 CR5 |
Comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüedades. | AR8 AR11 |
BR1 BR3 BR4 BR5 |
CR1 CR2 CR4 CR5 |
Deseñar un informe científico que implique definir un problema de investigación, as hipótesis e variables asociadas, así como definir o deseño, a mostra e o seu modo de selección, as ferramentas de recollida de datos e o seu consecuente análise e discusión. | AR1 AR8 AR11 |
BR1 BR3 BR5 BR6 |
CR1 CR2 CR3 CR5 |
Ilustrar adecuadamente os resultados dunha investigación. | AR8 AR11 |
BR1 BR3 BR4 BR6 |
CR1 CR2 CR3 CR4 CR5 |
Validar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en entornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. | AR1 |
BR1 BR2 BR3 BR4 BR6 |
CR1 CR2 CR3 CR4 CR5 |
Integrar os coñecementos e enfrentarse á complexidade de formular xuizos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuizos. | AR1 AR11 |
BR1 BR2 BR3 BR5 BR6 |
CR2 CR3 CR4 CR5 |
Adaptar coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a menudo nun contexto de investigación. | AR1 AR4 AR8 AR11 |
BR1 BR2 BR3 BR4 BR5 BR6 BR7 |
CR1 CR2 CR3 CR4 CR5 |
Defender a importancia da cultura emprendedora e coñecer s medios ao alcance das persoas emprendedoras. | AR1 AR4 AR8 |
BR1 BR2 BR3 BR4 BR5 BR6 BR7 |
CR1 CR2 CR3 CR4 CR5 |
Realizar unha rehabilitación da linguaxe e a comunicación ao longo do ciclo vital. | AR1 AR4 |
BR2 BR3 BR4 BR5 BR6 |
CR1 CR2 CR3 CR4 CR5 |
|