Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Máster Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías |
Asignaturas |
A Avaliación Psicolóxica das Alteracións da Linguaxe e a Comunicación |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | A Avaliación Psicolóxica das Alteracións da Linguaxe e a Comunicación | Código | 652546003 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Principais técnicas de recollida de información na avaliación da linguaxe | Obxectivos xerais da avaliación da linguaxe. Aspectos básicos a ter en conta na avaliación da linguaxe. Principais métodos de avaliación da linguaxe: Historia clínica, entrevista, técnicas de observación, autoinformes, probas estandarizadas. Recollida e análise de mostras de fala O informe de avaliación. |
Avaliación da fala e a linguaxe nas alteracións da fluidez. | Métodos de avaliación. Avaliación diagnóstica. Avaliación funcional. |
Avaliación do mutismo selectivo e inhibición da linguaxe |
Selección das estratexias de avaliación. O proceso xeral de avaliación. Estratexias e instrumentos para a avaliación |
Cuestionarios e probas estandarizadas empregados na avaliación do TDAH e dos problemas de lectura asociados. | Evaluación xeral: intelixencia, linguaxe e aprendizaxe. Avaliación específica: hiperactividade/impulsividade e atención. Avaliación funcións executivas no TDAH |
Probas estandarizadas e métodos de avaliación cualitativa no TEL. |
Obxectivos da avaliación do TEL. Importancia da detección temperá. Técnicas empregadas: mostras de fala, informes e inventarios, probas estandarizadas. O proceso de avaliación da linguaxe no TEL |
|