Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Máster Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías |
Subjects |
Psychological Evaluation of Language and Communication Alterations |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Psychological Evaluation of Language and Communication Alterations | Code | 652546003 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Optional | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
Principais técnicas de recollida de información na avaliación da linguaxe | Obxectivos xerais da avaliación da linguaxe. Aspectos básicos a ter en conta na avaliación da linguaxe. Principais métodos de avaliación da linguaxe: Historia clínica, entrevista, técnicas de observación, autoinformes, probas estandarizadas. Recollida e análise de mostras de fala O informe de avaliación. |
Avaliación da fala e a linguaxe nas alteracións da fluidez. | Métodos de avaliación. Avaliación diagnóstica. Avaliación funcional. |
Avaliación do mutismo selectivo e inhibición da linguaxe |
Selección das estratexias de avaliación. O proceso xeral de avaliación. Estratexias e instrumentos para a avaliación |
Cuestionarios e probas estandarizadas empregados na avaliación do TDAH e dos problemas de lectura asociados. | Evaluación xeral: intelixencia, linguaxe e aprendizaxe. Avaliación específica: hiperactividade/impulsividade e atención. Avaliación funcións executivas no TDAH |
Probas estandarizadas e métodos de avaliación cualitativa no TEL. |
Obxectivos da avaliación do TEL. Importancia da detección temperá. Técnicas empregadas: mostras de fala, informes e inventarios, probas estandarizadas. O proceso de avaliación da linguaxe no TEL |
|