Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención nos Problemas de Comunicación e Linguaxe en T.E.A.: Propostas Informáticas para a Inter | Código | 652546021 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Bloque I. Programas de intervención (Ana Guillén y Sergio Cored). Universidad de Zaragoza |
1. Principios xerais de intervención en TEA. 2. Principais modelos de intervención: enfoques conductuais, evolutivos e sociopragmáticos. 3. Programas globais de intervención (ABA, TEACCH, SCERTS). Fundamentos, procedementos e avaliación de resultados. 4. Procedementos específicos de intervención: intervención en habilidades pragmáticas e mentalistas e xogo simbólico. 5. Determinación do perfil lingüístico e comunicativo individualizado e selección de estratexias de intervención adecuadas. |
Bloque II. Aplicacións Informáticas. (Javier Pereira, Betania Groba y Laura Nieto). Universidade da Coruña |
1. Introdución aos produtos de apoio e aos SAAC. 2. Aproximación aos Trastornos do Espectro do Autismo e as TIC. 3. Solucións tecnolóxicas baseadas no uso de apoios visuais e pictogramas. 4. Aplicacións tecnolóxicas para apoiar a vida diaria de persoas con TEA. 5. Animacións, Historias e Xogos: Scratch e MakeyMakey. |
|