Teaching GuideTerm
Faculty of Educational Studies
  Home | galego | castellano | english | A A |  
10 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Ciencias Sociais (Geografía e Historia)
 Subjects
  Teaching and Learning History and Social Sciences
   Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
-Coñecer o valor formativo e cultural das materias correspondentes á especialización. -Coñecer os contidos que se cursan nas respectivas ensinanzas. -Coñecer a historia e os desenvolvementos recentes das materias e as súas perspectivas para poder transmitir unha visión dinámica das mesmas. -Coñecer os desenvolvimentos teórico-prácticos do ensino e a aprendizaxe das materias correspondentes. -Transformar os currículos en programas de actividades e de traballo. -Adquirir criterios de selección e elaboración de materiais educativos. -Fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e poña en valor as achegas das e dos estudantes. -Integrar a formación en comunicación audiovisual e multimedia no proceso de ensino-aprendizaxe. -Coñecer estratexias e procedimentos de evaliación e entender a evaliación como un procedimento de regulamentación da aprendizaxe e estímulo ao esforzo. -Coñecer e aplicar propostas docentes innovadoras no ámbito da especialización cursada. -Analizar críticamente o desempeño da docencia, das boas prácticas e da orientación empregando indicadores de calidade. -Identificar os problemas relativos ao ensino e aprendizaxe das materias da especialización e propor alternativas e solucións. -Identificar os problemas relativos ao ensino e aprendizaxe das materias da especialización e propor alternativas e solucións. -Respetar e promover os dereitos humanos, os valores da cultura da paz e dos valores democráticos, e o recoñecemento dos principios e fundamentos da atención á diversidade. -Acreditar un bon uso da expresión oral e escrita na práctica docente. -Coñecer as características dos estudantes, os seus contextos sociais e motivacións. -Comprender o desenvolvemento da personalidade de estes estudantes e as posíbeis disfuncións que afectan á aprendizaxe. -Elaborar propostas baseadas na adquisición de coñecimentos, destrezas e aptitudes intelectuais e emocionais. -Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e ritmos de aprendizaxes. -Coñecer os procesos de interacción e comunicación na aula e no centro, abordar e resolver posíbeis problemas. -Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país. -Promover accións de educación emocional, en valores e formación cidadá. -Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da Comunidad Autónoma. -Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profisión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. -Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. -Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información disponíbel para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. -Asumir como profisional e cidadán/cidadá a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. -Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. AJ1
AJ2
AJ3
AJ4
AJ5
AJ6
AJ7
AJ8
AJ9
AJ10
AJ11
AJ12
AJ13
AJ14
AJ19
BJ1
BJ2
BJ3
BJ4
BJ5
BJ6
BJ8
CJ1
CJ3
CJ4
CJ6
CJ7
CJ8
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes