Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Diplomado en Educación Social |
Subjects |
Métodos de Avaliación de Progr. e Servizos en E.s. |
Contents |
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Métodos de Avaliación de Progr. e Servizos en E.s. | Code | 652811303 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
First and Second Cycle | 1st four-month period |
Third | Obligatory | 4.5 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. A Investigación Avaliativa | - As políticas públicas do Estado do Benestar: Programas e Servizos Socioeducativos. - Precisións terminolóxicas na Avaliación. - Avaliación: Información, valoración, decisión •Información e Xuízos de valor na Avaliación •A toma de decisións |
2. Modelos ou perspectivas de Avaliación | -Perspectivas metodolóxicas en avaliación -Introdución histórica da Avaliación de Programas. -Avaliación centrada en obxectivos: Tyler -Avaliación libre de obxectivos: Scriven -A avaliación como “accountability” (rendición de contas) -Avaliación para a toma de decisións: modelo CEPP -Modelos de negociación. Avaliación democrática deliberativa |
3. Conceptualizacións da Calidade | -Problemática na conceptualización da calidade no ámbito educativo. -Evolución do concepto de calidade. -Calidade nos Servizos Públicos |
4. Fases Avaliativas | -Avaliación de necesidades: suficiencia -Avaliación do deseño: pertinencia -Avaliabilidade do programa/servizo. -Execución, seguimento e cobertura. -Avaliación de resultados, económica e do impacto. |
5. Deseños da avaliación. | -Os deseños da avaliación -Técnicas de recolleita da información -As análises da Información |
6. Indicadores da Calidade | -Dos conceptos aos índices -Características dos indicadores -Indicadores de rendemento: Eficacia, Eficiencia, Economía |
7. Normas Internacionais de Avaliación de Programas e Informe de Avaliación | -Normas de Utilidade -Normas de Viabilidade -Normas de Adecuación -Normas de Precisión |
|