Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Diplomado en Logopedia |
Asignaturas |
Métodos de Elaboración de Escalas en Logopedia |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Métodos de Elaboración de Escalas en Logopedia | Código | 652911315 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A8 | Coñecer a terminoloxía propia do método científico. |
A14 | Coñecer as técnicas e os instrumentos de avaliación e diagnóstico en logopedia. |
A18 | Usar as técnicas e os instrumentos de exploración propios da profesión e rexistrar, sintetizar e interpretar os datos contribuídos e integralos no conxunto da información. |
A35 | Redactar de forma apropiada informes e outros documentos profesionais. |
B2 | Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 | Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 | Traballar de forma colaborativa. |
B11 | Traballar en equipo e, no seu caso, de forma interdisciplinaria. |
B18 | Resolver problemas. |
B19 | Razoar de forma crítica. |
B20 | Capacidade de análise e síntese. |
B21 | Aprender autonomamente, e motivarse para facelo de forma continuada. |
B22 | Coñecer e manexar as novas tecnoloxías da comunicación e da información. |
B24 | Acceso, selección e xestión das fontes de información relevantes para a práctica profesional. |
B26 | Saber expresarse en público. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|