Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Psicoloxía do desenvolvemento de 0 a 6 anos |
Contidos |
|
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Psicoloxía do desenvolvemento de 0 a 6 anos | Código | 652G01004 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. O DESENVOLVEMENTO NA EDUCACIÓN INFANTIL |
1. A Psicoloxía do Desenvolvemento 1.1. Obxecto de estudo da Psicoloxía do Desenvolvemento 1.2. Procesos e etapas do desenvolvemento durante a vida 1.3. Determinantes do desenvolvemento 1.4. Deseños básicos para a investigación evolutiva 2. A educación infantil 2.1. Fins e obxectivos da educación infantil 2.2. O currículo na educación infantil 2.3. As competencias básicas en educación infantil |
2. DESENVOLVEMENTO PSICOMOTOR |
1. Introdución 2. O desenvolvemento físico 3. Desenvolvemento psicomotriz na primeira infancia 3.1. Sistemas para actuar no mundo: Os reflexos 3.2. Sistemas para recibir información: Os sentidos 3.3. Sistemas para transmitir información: O pranto e o sorriso 3.4. A motricidade 4. Desenvolvemento psicomotriz na segunda infancia 4.1. Progresos na psicomotricidade grosa 4.2. Progresos na psicomotricidade fina 4.3. Estabelecemento da preferencia lateral 4.4. O corpo como esquema 4.5. O ton muscular 4.6. A estruturación do espazo e do tempo |
3. DESENVOLVEMENTO COGNITIVO | 1. Introdución 2. O Desenvolvemento da atención 3 O Desenvolvemento da memoria 4. O Desenvolvemento da intelixencia 4.1 Inteligencia sensorio-motriz 4.2 Inteligencia pre-operacional 5. Implicacións educativas para a etapa |
4. ADQUISICIÓN E DESENVOLVEMENTO DA LINGUAXE | 1. Introdución 2. Adquisición e desenvolvemento da linguaxe nos dous primeiros anos 2.1. Etapa prelingüística 2.2. Etapa lingüística 2.3 . Aspectos que favorecen a adquisición da linguaxe 3. Desenvolvemento da linguaxe a partir dos dous anos 3.1. Introdución 3.2. Adquisición dos sons da lingua: desenvolvemento fonolóxico 3.3. Adquisición do significado das palabras: desenvolvemento semántico 3.4. Adquisición das regras de organización das palabras: desenvolvemento morfosintáctico 3.5. O coñecemento acerca da linguaxe 4. Implicacións educativas para a etapa |
5. DESENVOLVEMENTO AFECTIVO-EMOCIONAL E DA PERSONALIDADE | 1. Introdución 2. Desenvolvemento persoal, afectivo-emocional e social na primeira infancia 2.1. A construción da identidade persoal 2.2. O desenvolvemento afectivo-emocional 2.3. O desenvolvemento social 3. Desenvolvemento persoal, afectivo-emocional e social na segunda infancia 3.1. A construción da identidade persoal 3.2. O desenvolvemento emocional e moral 3.3. O desenvolvemento social 4. Implicacións educativas para a etapa |
|