Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Procesos cognitivos na discapacidade intelectual |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Procesos cognitivos na discapacidade intelectual | Código | 652G01038 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Procesos educativos e de aprendizaxe no período de 0-6, no contexto familiar, social e escolar. Dificultades de aprendizaxe, disfuncións cognitivas e as relacionadas coa atención. Principios básicos dun desenvolvemento e comportamento saudables. Identificar trastornos no desenvolvemento psicomotor, a atención e a percepción auditiva e visual Detectar carencias afectivas, alimenticias e de benestar que perturben o desenvolvemento físico e psíquico adecuado dos estudantes. | A1 A7 A15 A16 A18 |
||
Manexo de fontes, análise, síntese e organización de información. Integrarse e comunicarse con expertos noutras áreas e en contextos diferentes. Presentar, defender e debater ideas utilizando argumentos sólidos. | B10 B11 B12 B16 B17 |
||
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | C4 C6 C7 |
|